مطالب عاشقانه | عکس عاشقانه | عاشقانه

مطلب گاه عاشقی
آپلود | آپلود عکس برای وبلاگ | آپلود عکس برای وبلاگ بیان | آپلود فایل | آپلود با لینک مستقیم | آپلود فیلم | آپلود موزیک | اشتراک عکس آپلود عکس . ابزار آپلود عکس . وبلاگ اخبار و آموزش آپلود 7 . تماس با ما . تبلیغات . گزارش تخلف . درباره ما . حریم خصوصی . حمایت از ما آپلود | آپلود عکس برای وبلاگ | آپلود عکس برای وبلاگ بیان | آپلود فایل | آپلود با لینک مستقیم | آپلود فیلم | آپلود موزیک | اشتراک عکس
  • ۰
  • ۰

sms asheghane


مطالب عاشقانه زیبا.جملات عاشقانه مخصوص


هرکسی سزاوار دوستت دارم نیست

هرکسی هم توان پرداختن قیمتش را ندارد

هرکسی هم لایق شنیدنش نیست

..

..

..

..

اس ام اس عاشقانه و رومانتیک زیبا

تو باز گشته ای… عاشق تر از پیش…
آرام گرفته ام در آغوش گرمت… و میخوانی مرا به بوسه ای از جنس آتش…
نفرین بر آنکه بیدارم میکند… و به یاد می آرم که خواب زن چپ است و خواب سپیده دم، خواب شیطان…

..

..

..

..

تو باشی و هوای بهار و من
قدم به قدم فدایت می شوم
تو باشی ، از لحظه های دلتنگی جلو می زنم
به تمام درهای بسته دهن کجی می کنم
به بن بست ها ، به خیابان هایی همه با یک نام …
دوست دارم تو باشی و من نشانی ها را گم کنم ، راه خانه را هم ندانم تا همه بفهمند برای من کم حواس خانه آن جاست که تو باشی و من قدم به قدم فدایت شوم !

..

..

..

..

دل نیست ، دریا نیست ، مرداب است
که موجی هم سراغش را نمی گیرد
نه میل زیستن دارد نه می میرد

..

..

..

..

ﺧﺪﺍ ﺩﻟﻢ ﺯﻧﮓ ﺗﻔﺮﯾﺢ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ

ﺑﺎﻭﺭ ﮐﻦ ﺧﺴﺘﻪ ﺷﺪﻡ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﮐﻼﺱ ﺭﻗﺼﯿﺪﻥ ﺑﻪ ﺳﺎﺯ ﺩﻧﯿﺎ

..

..

..

..

زندگی عشق است عشق افسانه نیست.
آنکه عشق را آفریده آنهم دیوانه نیست.
‏زندگی عشق است عشق افسانه نیست. آنکه عشق را آفریده آنهم دیوانه نیست.

..

..

..

..

دیوانه نیستم !
فقط ، فقط طوری “خاص” که دیگران نمیتوانند ، تو را “دوست” دارم

..

..

..

..

ای نگاهت نخی از مخمل و از ابریشم / چند وقت است که هر شب به تو می اندیشم
به نفسهای تو در سایه ی سنگین سکوت / به سخنهای تو با لهجه ی شیرین سکوت

..

..

..

..

عشق یعنی
.
.
.وقتی لیوان نداری دستشو بگیره زیر شیر که تو آب بخوری
آخه میدونه بدت میاد دستات خیس باشه

..

..

..

..

بهار تویی که می آیی ، که می نشینی کنار هفت سین
نگاهت می کنم و سبز می شوم !
بهار چشمهای توست که شکوفه می پاشد بر من
بهار تویی که می آیی ، که نو می شوی در دلم هر سال

..

..

..

..

باد اورده را باد میبرد!!!!!!!!! اما تو که با پای خودت امده بودی

..

..

..

..

عشق به گفتن نیست به یاد بودنه

همیشه بیادتم

..

..

..

..

همیشه با غمت من در ستیزم / به این خاطر همیشه اشک میریزم
روی هر برگ گلی این را نوشتم / تویی امید من تنها ، عزیزم

..

..

..

..

از زیر سنگ هم که شده پیدایم کُن

مدت هاست که تنهایی های مرا

دست های جستجوگری لمس نکرده اند

..

..

..

..

نه پرسی توحالی ازدل غمگین و بیمارم
ولی من هرکجاباشم ، خیالت را بسر دارم
‏نه پرسی توحالی ازدل غمگین و بیمارم
ولی من هرکجا باشم ، خیالت را بسردارم‏

..

..

..

..

چه باشه چه نباشه ، محبت سر جاشه / چه داری چه نداری ، تو عزیز روزگاری . . .

..

..

..

..

هراس یعنی من باشم ، تو باشی و حرفی برای گفتن نباشد

..

..

..

..

الماس چشمانت ،تنها الماسی است که صیقل نیافته…
این چنین ،تیز میبرد بند دلم را….

..

..

..

..

بر سفره ی هفت سین نشستن نیکوست
هم سنبل و سیب و دود کُندر خوشبوست
افسوس که هر سفره کنارش خالی ست
از پاره دلی گمشده یا همدم و دوست …

..

..

..

..

عشق یعنی

..

..

..

..

وقتی هنوز ۱۷ سالت تموم نشده برا اینکه بدستش بیاری بری با باباش رک وپوست کنده حرف بزنی و جلوی همه ی مشتا و کتکاش وایسی بعد وقتی داره با عصبانیت نگات میکنه سرتو بالا بگیری بگی دوسش دارم

..

..

..

..

هیچ وقت یادم نمیره

تو نامه نوشتی همینه

عشقی که میخواستم همیشه

برا امروز و فردا و همیشه

..

..

..

..

عشق حقیقی، داستان رومئو و ژولیت نیست که با هم از دنیا رفتند
بلکه حکایت مادر بزرگ و پدر بزرگ است که به پای هم پیر شدند . . .

..

..

..

..

وقتی بچه بودم

 یک قطره اشک 

در دفتر نقاشیم کشیدم

همه تشویقم کردند

اما

 حال

 عمریست درد می کشم

 حتی

 نگاهم نمی کنند

 که چه می کشم

..

..

..

..

این روزها اگه کسی گفت من عاشقتم
حتمابپرس تاساعت چند………….؟

..

..

..

..

برای پیش تو بودن “بلیط” لازم نیست
مرور قصه ی دل کافی ست . . .

..

..

..

..

این روزها بدجور به تو آغشته ام ، از صافی ردم کن و ببین که جز تو هیچم نمی ماند

..

..

..

..

حتی اگه دیدن تو برام بشه خیلی محال /
مهم اینه دوستت دارم ، فاصله ها رو بی خیال

..

..

..

..

ﺳﻨﮕﯽ ﺷﺪﻥ ﺩﻟﻢ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺳﯿﻦ ﺳﻔﺮﻩ ﯼ ﺍﻣﺴﺎﻝ ﻣﻦ ﺍﺳﺖ !

..

..

..

..

عشق یعنی حتی وقتی حوصله خودتو نداری ، حوصله مخاطب خاصت رو داری. ب همین سادگی

..

..

..

..

میگن دوری هم قسمتی از عشقه , امیدوارم کوتاهترین قسمت باشه

..

..

..

..

پیدا کردن یک دوست باوفا و صادق مانند یافتن قطره اشکی در اقیانوس است.
اگر چنین دوستانی دارید، قدرشان را بدانید . . .

..

..

..

..

اینکه

 میان دستانَت 

لحظه ای‌ چشم هایم را ببندم

و دنیا به سکوت صدای‌ 

نَفَس هایَت فرو رَوَد

 نمیدانی‌ چه هیجانی‌ ست…

..

..

..

..

گاهی به سرم میزند بزنم زیرهمه چیز!
اما سر که کاره ای نیست، این دل است که فرمان روایی میکند

..

..

..

..

درست زمانی که سرت جای دیگری گرم است ؛ دل من همینجا یخ میزند !
چه فاصله زیادی است از سر تو تا دل من . . .

..

..

..

..

اگر گدا یاد پادشاه نکند پادشاه چه داند گدایی هم هست ، گدای دیدارتم پادشاه

..

..

..

..

شبها اتاقم ماه ندارد ، چشمانت را قرض می دهی تا صبح ؟

..

..

..

..

شهره شهر مشو تا ننهم سر کوه
شور شیرین منما تا نکنی فرهادم
رحم کن بر من مسکین و به فریادم رس
تا به خاک در آصف نرسد فریادم

..

..

..

..

چه اعجازیست بهار لب هایت !!!
با هر بوسه که میکاری ، گونه هایم گل می دهد …

..

..

..

..

ادم وقتی یه حس تکرارنشدنی رو با یکی تجربه میکنه دیگه اون حس رو با کس دیگه ای نمیتونه تجربه کنه. “بعضی حس ها خاص و ناب هستند.مثل بعضی ادمها”

..

..

..

..

پای پنجره منتظرش بودم ولی سنگی زد و پنجره و دلم را با هم شکست
..

..

..

..
دنبال دلتان بروید، اما “عقلتان” را هم با خود ببرید . . .

  • ۹۳/۰۶/۲۳
  • amin hoshmand

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آپلود | آپلود عکس برای وبلاگ | آپلود عکس برای وبلاگ بیان | آپلود فایل | آپلود با لینک مستقیم | آپلود فیلم | آپلود موزیک | اشتراک عکس